مامانا. من هیچ حالت تهویی ندارم۴ هفتم صبح. کامل میشه 🫥🫥

۱۰ پاسخ

مال من هفته شش تا هشت وحشتناک بود الانم هست ولی کمتره

زوده

من داشتم و دااارم
روز به روز بدتر میشه

اوو هنو اولشه بزار ب هفته ۷ برسی😁

من هنوزم ندارم

من کلا نداشتم تا حالا
دیروز هم سونو بودم همه چی خوب بود
نگران نباش
فقط نباید درد شدید ، خونریزی و لکه بینی زیاد داشته باشی ،

نگران نباش عزیزم از هفته هشتم شروع میشه الی ماشاالله آدمو در حد دور از جون مرگ میرسونه آدم به غلط کردن میوفته
😅

من الانم ندارم خوب

از هفته های هفت و هشت شدید تر میشه

هنوز زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری