خانمادلم خیلی هوس چیپسو بفک کرده اگه بخورم خطرناکع

۱۴ پاسخ

من که خیلی خوردم
اصلا نمیتونم جلوی خودمو بگیرم🥴

شنیدم میگن هیچی کمش ضرر نداره

من یدونه میخریدم میزاشتم تو کشو هر روز ده تا میخوردم ازش😅 الان نگران شریان رحمی هستم فعلاً دست نگه داشتم از خوردن نمکیجات

من سه ماه اول خیلی هوس هله هوله میکردم مخصوصا پفک و کالباس و لواشک. تقریباهرروز! خیلی جلوی خودمو میگرفتم بازم دو سه بار پفک گرفتم خوردم اونم بسته کاملش🙁 انشاءالله مشکلی پیش نیاد🥲

منم همین الان خوردم چیپس سرکه ای

ن من زیاد میخورم

من دو سه باری دلم کشیده خورده خوردم چیپس و پفک

ن بابا

یه کوچولو بخور هوست رفع بشه

منم اینقدر دلم میخواد ولی شوهرم نمیزاره
بزور چندروز پیش پفک گرفت یذره خوردم ازش

ن ب نظر من بخور اون بچه هوس مکنه ن ط گلم ❤️

خیر بخورید نوش جان

کم بخور

من دوبار تاحالا خوردم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۱ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری