سلام خانما
الان قندم ۱۳۷ اشکال نداره؟؟

۵ پاسخ

ببین قند زمانی خطرناکه که بدنت واکنش نشون بده اگه علائمی نداری بیخیال شو

من قندم ۹۵هست قرص میخورم

عزیزم خیلی قندت بالاعه رعایت کن

عزیزم قند ناشتا باید ۸۵ تا ۹۵ باشه

باید زیر ۱۲۵باشه

سوال های مرتبط

مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر علی وسام مامان امیر علی وسام ۴ ماهگی