خانوما کیا سوند گذاشتن بی اختیاری نگرفتین؟😔😔😔

۷ پاسخ

نه
من فقط حس ادرار نداشتم
وقتی ک پر میشد
حس سوزش شدید داشتم
حس میکردم میخوام آتیش بگیرم
اون موقع میفهمیدم ادرار دارم

نه 😕😕😕

سلام نه

یه ماهی بگذره خوب میشی عزیزم اولش اینطوریه

سرزایمان طبیعی واسه من گزاشتن الان یکم اونحام درد میکنه فقد موقع ادرار یکم میسوز

نه.

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی
مامان ماهان🩵ماهلین🩷 مامان ماهان🩵ماهلین🩷 ۴ ماهگی