الان از آزمایش غربالگری دوم اومدم هزینش شد 3 ملیون 😶😶
ارومیه

۱۱ پاسخ

چرا با بیمه انجام ندادین؟

آزمایشم فک کنم ۱ و خورده ای شده بود

آره منم بیرون همین قیمت بود رفتم بیمارستان انجام دادم ۱۴۰۰

باز خوبه من با اکو قلب شد ۶ میلیون 🫠🫠

برنامه سونوش2تومن آنومالی
آزمایشش 3500 شده بود

آره عزیزم منم بهبهانی انجام دادم دقیق شد ۳ میلیون
آزمایشگاه بهم گفت غربالگری دوم خودش به تنهایی ۴۵۰ ت اما کامل همراه با آزمایش کواد باشه اون میشه ۳ م منم کامل انجام دادم البته طبق نسخه دکترم بود

دو و نهصده

اره سه تومنه

اره برا منم ۲۹۰۰شده بود

چخبره

اره عزیزم
من هم سونو غربالگری اول هم دوم و هم سونو سوم رشد
هر بار ۳۴/۰۰میلیون شد
هر ازمایش ۳۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهشتم بارداری