۲ پاسخ

من پسرم رفلاکس داشت شروع کردم
دکترشم گفت مشکلی نداره خداروشکر خوبه

حالا چه اصراری هست چهار ماهه غذا بدی
غذا مال شیش ماهگی هست

سوال های مرتبط