عجله نکن بزار واکسن ۶ ماهگیش روزدی بعدش شروع کن
اگه رفلاکسی نیست عجله نکن
دکتر به من گفت شروع کن منم دارم میدن
زوده هنوز
اخه زوده، چرا میخوای زود شروع کنی
دکتر برا بچه اولم شیرش کمیاب بود گفت وقتی بچه وزنش تو چهار ماه دوبرابر وزن تولدش باشه و گردن گرفته باشه کامل دیگه میتونه غذای کمکی شروع کنیم براش
با دکتر مشورت کن عزیزم اگه خوب وزن گرفته واینا که معمولا میگن از شش ،ولی اگه خوب وزن نمیگیره و رفلاکسو اینا داره از چهار شروع میکنن
ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.