۳ پاسخ

شیش ماهگی زوده بابا چه خبره

زوده بزار۶ماه

از ۵ ماهگی معمولا شروع میکنن و اولین چیزی که میتونی بدی فرنی با آب سه روز بعد فرنی با شیر خشک یا شیر خودت و بعدش سوپ

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلائی 🩷🌸 مامان جوجه طلائی 🩷🌸 ۱۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی