۵ پاسخ

بیسکویت خیلی بده الان نده

من از پوره ی هویج و فرنی شروع کردم
خوب استقبال کردن

نه بیسکوییت اصلا ندهههه

من فعلا فقط بسکوییت مادر بهش میدم

بسکوت مادر با اب له کن‌ یکم شیر خشک اضافه کن ابکیش کن بار اول نصف بسکوت هفته بعدش یه دونه کامل همین روند ادامه بده بعدش فرنی درست کن اونم ابکی

از چهار ماهگی چرا مگ رفلاکس داره

سوال های مرتبط