۲۰ پاسخ

فدات🥰😘

اهان ممنونم
انشاءالله به سلامتی و خوشی دنیا بیاری فرشتتو 🤲

ببخشید ایقد سوال میپرسم.شما استراحتین یا نه
طول سرویکستون چند بود

اهان .

چون رقیق کننده خونه دیگه باید حد اقللل دو هفته قبل زایمان قط شه
ولی نمیدونم ۳۴ یا ۳۶
برا همون دیدم شما هم انجام دادین گفتم بپرسم

برا اون میگم
تو نی نی سایت بعضیا گفتن تا ۳۶ میخوردن

من تهران ای وی اف کردم ولی سمنان تحت نظر متخصصم از ۱۸ هفته
گفت ۳۴ قط کن

فدات .منم شبی یکی
بعد شما تا چند هفته گفتن مصرف کنین؟

خواستم ببینم شما آسپرین مصرف میکنین؟

اهان چون منم کردم

سلام ببخشید شما ای وی اف کردین؟

عزیزمممم🥺😍😍😍

آخی عزیزم حبه قند داره بزرگ میشه😍🥹

من از ۱۷ هفته ترک هام شروع شد ای جان خخخ

اوخودووو،‌قسمت ما😂😂😂

برای من چند روز پیش دیدم پهلوهام کلی ترک حرده

عزیزم منم بچه اولم اینطورشروع شدای کاش عکس میزدم دلم تنگ شد

این چیزی نیست مال من خیلی زیاد و قرمزه روغن هم میزنم فایده نداره البته در عوض این ترک ها شکمم هم کوچیکه ☹️

عزیزم میگم شما مشکلت چی بود ای وی اف کردی

اخیییی عززززیززززم

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد