بچها من نمیدونم چیکارم الکی گریه میکنم بلندبلند😭

۵ پاسخ

منم حالم خیلی بده اومدم تاپیک گذاشتم مثلا یکم دلگرمی بگیرم یه نفر نوشته افسردگی گرفتی؟😐😐خیلی ببخشید ولی بدتر رید به مغزم

من سه ماهه اول کارم همین بود هرررشب الکی گریه میکردم

هرمونات بهم ریخته منم همینجوری بودم یه هفته خوب میشی عزیزم♥️😘

طبیعی 🫠

به خاطر هورموناته🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری