واس ایریزش دخترم چی خوبه

۴ پاسخ

نئوتادین عالیه

نئوتادین واسه دخترم عالی بود

سیتریزین هم اثر نداره زیاد تا قطع میشه دوباره شروع میشه

سيتريزين دو سيسي

سوال های مرتبط

مامان آیاز مامان آیاز ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو🧿😍 مامان فندق کوچولو🧿😍 ۲ سالگی
مامان سفیدبرفی مامان سفیدبرفی ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۲ سالگی
مامان یاسمین فاطمه مامان یاسمین فاطمه ۲ سالگی
مامان رستاوصدرا مامان رستاوصدرا ۱ سالگی