عدسی خوبه واس ناهاد

۷ پاسخ

عالیه

بله
اگر توش قارچ یا گوشت قلقلی هم بریزی عالی میشه

من الان درست کردم😅

آره من که خودمم دوست دارم

اره خیلی ولی ما دوست نداریم

بله عالیه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سلنا 🎀 مامان سلنا 🎀 ۲ سالگی
مامان نفس🤰🏻 مامان نفس🤰🏻 ۲ سالگی
مامان آویدا مامان آویدا ۲ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۲ سالگی