۱۱ پاسخ

ادم استرس میگیره🥲منم ۱۴ام ولی دارم دعا میکنم این ده روز زودتر بگذره

من۲۰ بهمن😍🥹

منم دوازده بهمنمممم

من۱۳ بهمن🥲🥺

من دوازده بهمنم

منم4روز دیگه و دل ب دلدار میرسه

من ۱۱ بهمنم الهی ک همه مون بسلامتی زایمان کنیم 🥲

منم ۱۲بهمن
ایشالله ب سلامتی زایمان کنی عزیزم❤️

هیچ کس تو دنیا قد من استرس نداشت ، از اول که فهمیدم باردارم گریه کردم شب و روز تا وقتی دنیا اومد

الهي كه به دل خوش زايمان راحتي داشتي باشي و بسلامتي با ني ني برگردي خونه

من 12 بهمن زایمانم بود دخترم عجله داشت زود اومد. 15 روزه ک بدنیا اومده

سوال های مرتبط

مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی