دوستان من خیلی زود تنگی نفس نگرفتم؟؟۴هفته و سه روزم شد

۳ پاسخ

من واویلا گرفتم🥺🥺🥺فعالیت داشتنی که قلبم میخاد بزنه بیرون الحمدالله هیچ مشکلی هم ندارم ولز نمیدونم چرا تنگی نفس اومده سراغم

من هروقت میرم بهداشت میپرسه تنگی نفس نداری
من فقط موقع فعالیت دارم گفت مشکل نداره ولی موقع استراحت داشته باشی خوب میس

تو سه ماه اول طبیعی
منم اینجوریم
بعدش درست میشه
دوباره سه ماه اخر تنگی نفس🥺

سوال های مرتبط

مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری
مامان دلین مامان دلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته نوزدهم بارداری
مامان ᦔꫀꪶꪜɪꪀ مامان ᦔꫀꪶꪜɪꪀ هفته هفتم بارداری
مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری