کیا بیدارن؟چرا نینیم تکون نمیخوره اصلا اخرای ۱۴هفته هستم🥰

۱۵ پاسخ

قربونت برم خیلی زوده عجله نداشته باش انشاللله لحظه های شیرین تکون های نینیتم تجربه میکنی

هنوووو زوووده ، من ۱۸ هفته ک بودم مث یه موج خوردن تو شکمم حس کردم تمام

من شکمه دومم ۱۹ هفته نمی فهممم

برای من اخرای ۲۰ حسش کردم

زوده من اولین بار ۱۷ هفته حس کردم

بابا زوده از ۵ماهگب مفهمب الان خیلی کوچولوا

چون مامانش شبه شب

زوده تا 18 هفته صبر داشته باش

زوده از ۱۶ هفته شروع میشه

عزیزم خیلی زود هست من بعضی وقتا وقتا فقط احساس میکنم یه حا سفت شده برای حس کردن حرکات خیلی زوده از ۲۰ هفته و شاید ۲۲ هفته احساس کنی الان نه

من هنوز خوب حس نمیکنم

من هنوز حس نمیکنم🥴
البته بک کوچولو فهمیدم در حد یک دو ثانیه بعدش دیگ هیچی متوجه نمیشم بستگی به جفتتم داره گلم برای من خلفیه

خیلی زوده

زوده حالا میگن ازهفته ی ۱۹ ۲۰ به بعدتکوناشومیفهمی من خیلی کم بعضی وقتا حس میکنم توواژنم نبض میزنه منم متوجه نمیشم

عزیززززم هنوز خیلی زوده کهههه از ۱۸ هفته شروع میشه یواش یواش

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلسا🫀 مامان هلسا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی