بیمارستان بستری شدم برا زایمان
سزارینی ام

۶ پاسخ

بسلامتی گلم

کدوم بیمارستانی و کدوم دکتر عزیزم

بسلامتی چقدردیر مگه اول صبح برنمیدارن من هرسه تابچه امو ساعت ۸توبخش بودم اینوهم دکترومیگم ساعت ۶نهایت تا۷عملم بکنه دیکه

به سلامتی

بسلامتی گلم

بسلامتی و دل خوشی😍

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی