خانما بیمارستان بستری ام دلپیچه دارم چه کنم😭

۵ پاسخ

شیاف بیزاکوتیل

نفخ کردی؟ منم داشتم بعد زایمان دکترم گف عرق زیره و عرق نعنابخورم
خوردم بهتربودم

میگن رحمت داره جمع میشه

طبیعیه بعد از زایمان
منم خیلی شدید بود جوری که گریه میکردم شیاف بگیر بنداز یکم بهتر میشی

باید شکمت کار کنه ک ترخیصت کنن

سوال های مرتبط