۹ پاسخ

آخی عزیزم
خیلی بده منم پارسال خارج رحم باردار شدم
من از ۴ هفته درد داشتم شدید خدا برای کسی نخواد
خونریزی هم داری ؟

کجا بستری شدی؟

خاهرمم خارج‌رحمه

من می‌خوام تا هشت هفته نرم سونو . اگر خارج رحم باشه و ندونیم علایمش چیه؟

خدایان توروخدا

من یبار سقط ۱۲هفته داشتم الان ترس سقط و خارج از رحم جفتشو دارم

کورتاژم سختتتت بود

علائم داشتی

آخه 6هفته مگه معلوم میشه🥺

سونو واژینال یا شکمی

وای خدا🥲
چطوری فهمیدی

سوال های مرتبط

مامان دلوان مامان دلوان هفته بیست‌وچهارم بارداری