آخی عزیزم
خیلی بده منم پارسال خارج رحم باردار شدم
من از ۴ هفته درد داشتم شدید خدا برای کسی نخواد
خونریزی هم داری ؟
کجا بستری شدی؟
خاهرمم خارجرحمه
من میخوام تا هشت هفته نرم سونو . اگر خارج رحم باشه و ندونیم علایمش چیه؟
خدایان توروخدا
من یبار سقط ۱۲هفته داشتم الان ترس سقط و خارج از رحم جفتشو دارم
کورتاژم سختتتت بود
علائم داشتی
آخه 6هفته مگه معلوم میشه🥺
سونو واژینال یا شکمی
وای خدا🥲
چطوری فهمیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.