😭😭😭😭خیلی ناراحتم بچه اولم بود
نشد حالا هم یه چالش جدیدی میگ که رحمت هم کوچیکتر از معمولیه باید سه ماه دیگ عکس رنگی بگیر
لوله سمت راستم آسیب دید متاسفانه برداشته شد
متاسفم عزیزم نترس منم مرداد سقط خارج از رخم خود به خودی داشتم 🥲 انشالا یه بازداری سالم دیگع
الهی😔
باز خداروشکر سریع فهمیدی
مثل من🥹
من لوبه راست از دست دادم
الهی بگردم غصه نخور عزیزم
متاسفم گلم ، خدا رو شکر ک زود متوجه شدید
طبق علائمی که تو تاپیک قبلی ها گذاشتی،درد و خونریزی و افت بتا یعنی خارج رحمی.که بیشتر با سونو گرافی به یقین تبدیل میشه.چون تو سونو میفهمم که تو لوله هست یا نه
متاسفم عزیزم چه علائمی داشتی؟
😔😔😔😔😔
متاسفم عزیزم خداروشکر زود فهمیدی خیلی خطر داره🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.