۵ پاسخ

من یه گن گرفتم شبیه بادی هست نمیدونم خوبه یا ن

من طبیعی بودم بعد که اومدم خونه با چادر کمر و شکم و لگن و بستم
یعنی اصن بدون اون نمی تونستم راه برم و خیلی کمک کرد شکمم جمع بشه

از این مدل های میخوام بگیرم

تصویر

سوال منم هستتت

سوال منم هست .

سوال های مرتبط