۵ پاسخ

عزیزم نتیجه گرفتی؟
برا چی نوشته دکتر؟

من این یکی مدلشو میدم
شما برا چی میدید ؟؟

تصویر

بله من‌ میدادم
تقریبا دو ماهی دادم
یک روز در میان دو و نیم سی سی به توصیه پزشک
رفته بودم دکتر گفتم‌ یکی از دخترهام فعلا نمی تونه خوب چهار دست و پا بره بهم این و داد برای تقویت استخوان ها
خودم دیگه بعدش قطع کردم
چون بعد یک ماه رفته بودم دکتر دیگه گفت زیاد نده باعث سنگ کلیه میشه بهرحال کلسیم داره و کلسیم زیادی هم خوب نیست
اون دکتر گفت هر روز بده تا یک ماه
ولی من چون یک روز در میان‌می دادم بعد چند وقت قطع کردم
دخترم دیگه نمی دونم بخاطر تاثیر این شربت بود یا نه تونست دست و پاهاش رو حرکت بده و بره جلو

سلام من استوکر میدم. روزی ۳ سیسی

فکر کتم منم همینه میدم
ی روز ذر میون یه سیسی

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۱۰ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی