سلام مامان برای سونو رشد چند هفته رفتید

۶ پاسخ

۳۰ هفته و ۲ روز

۲۸ رفتم چون جنین کوچک بود گفت ۳۲ تکرار کن وزن اصلی بدست بیاد و دوباره هفته ۳۲ تکرار کردم ...... همون ۳۲ هفته برو دقیق بدونی

۲۹ هفته

من ۳۱ هفته رفتم

از ۲۸ هفته میخواد برین

من دیروز رفتم ۲۸هفته و ۲روز

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری🩵🐣🥹 مامان پسری🩵🐣🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور ❤️❤️ مامان نور ❤️❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی