۶ پاسخ

انسولین میزنی ؟؟

حتما به دکتر بگو بهت میگه اوکی یا نه بهتره یه ازمایش ۲ساعته بدی چون دستگاه زیاد درست نیستن

دکتر غدد ویزیت بگیر

چند ساعت بعد هر وعده میگیری ؟

ناشتات خوبه دوساعت بعدغذا ۱۵۰ مجازه

فک کنم ناشتا مهمه دیگ

سوال های مرتبط

مامان ژیوان مامان ژیوان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد