دردخفیف پریودی دل وکمرم دارم طبیعیه ؟

۳ پاسخ

منم مثل شما بودم الان از بیمارستان امدم

درد پریودی چه شکلی بود من یاادم رفته 🤔

تو هفته ما نه طبیعی نیس
منم دارم دکترم گفت روزی ۳ بار درد پریودی داشتی بیا یعنی داری نزدیک میشی ب زایمان
البته من سز هستم شما اگ طبیعی هستی ک فک نکنم ایرادی داشته باشه بازم ب دکترتون اطلاع بدین

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری