دردهای پریودی دارم دلم دردمیکنه وکمرم طبیعیه؟؟

۱۰ پاسخ

منم دارم فکر کنم ماه درده

منم دیشب داشتم اینجوری نبود که بگیره ول کنه یکسره بود مردم تاصب

از دیشب کلا دراز کشیده ام ولی کمردردم اصلا خوب نشده

منم همینطورم درد و انقباض دارم
ولی خوب میشه باز

منم از دیروز یکسره کمردرد دارم ‌وزیر شکمم درد می‌کنه.طبیعه؟؟

میگیره و ول میکنه؟ یا یکسره هست

اگر انقباض نداری نه اینا عادیه

اگ زیاد نیست اره

خواهر منم همین دردا رو دارم فک کنم تو هفته های ما طبیعیه چون چند نفرم دیدم هم هفته ما بود اینارو میگفت

منم گاهی دارم

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵👼🏻 مامان علیسان🩵👼🏻 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری