منم دارم فکر کنم ماه درده
منم دیشب داشتم اینجوری نبود که بگیره ول کنه یکسره بود مردم تاصب
از دیشب کلا دراز کشیده ام ولی کمردردم اصلا خوب نشده
منم همینطورم درد و انقباض دارم
ولی خوب میشه باز
منم از دیروز یکسره کمردرد دارم وزیر شکمم درد میکنه.طبیعه؟؟
میگیره و ول میکنه؟ یا یکسره هست
اگر انقباض نداری نه اینا عادیه
اگ زیاد نیست اره
خواهر منم همین دردا رو دارم فک کنم تو هفته های ما طبیعیه چون چند نفرم دیدم هم هفته ما بود اینارو میگفت
منم گاهی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.