۵ پاسخ

ببلاک ای ار باز بهتره ولی بازم باید ببینی به گل پسرت میسازه یا نه

نان اوپتی پرو‌

من ببلاک ای آر میدم مخصوص رفلاکسه
وزن دهیش خوبه
اوایلش از هر نظر خوب بود جدیدا شکمش رو سفت کرده اما دارم همینو ادامه میدم

نان ای ار من دادم یبوست کرد .اصلا رفلاکسش خوب نکرد

من گیگوز دادم و‌خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۷ ماهگی