۵ پاسخ

ادامه داره خواستی بگو بفرسم

من دیروز برده بودم واسه بی قراری هاش گفت چون رفلاکس داره از یک هفته بعد واکسن ۴ ماه با فرنی شروع کن

اینا را داد

تصویر

من هفته پیش بردم

5ماهگی

سوال های مرتبط