خانما میتونم باقلا مازندرانی تر بخورم

۴ پاسخ

اگه خودت یا همسرت فاویسم ندارین میتونی بخوری

اگه حساسیت نداری بله مشکلی نداره منم میخورم درحدچندتادونه

اگه کم خونی نداری بخور فقط باقالی بپز خام نخوری

نه فک نکنم هر چیز خام ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۶ ماهگی
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی