خانم ها تو سونو انومالی ازمایش خون هم باید بدی؟؟

۴ پاسخ

بعضی دکترا با توجه به جواب ازمایش ان تی تصمیم میگیرن، اگه جواب انتی خوب باشه دیگه ازمایش انومالی رو نمینویسن و فقط میفرستن برا سونو

اره من امروز دادم کواد مارکر ی همچی اسمی شده

دو هفته قبلش یه ازمایش هست به اسم کواد مارکر من چون سلفری دادم اونو دکتر گفت نده

نه

سوال های مرتبط

مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی و تو دلی مامان علی و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری