چطوری سیب پوره کردید دادی به بچه هاتون؟

۶ پاسخ

من با رنده رییییز رنده میکنم

بخارپز کردم

با قاشق فلزی آنقدر میکشم پوره میشه میریزم تو ظرف میدم میخوره من نمیپزم چون مزه خام رو دوست داره پختم نخورد

با رنده پوره کن یا آب پز کن با پشت قاشق له کن

بخار پز کردم بعد له کردم با شیر رقیق کردمش

من سیبو گذاشتم با یه ذره اب پخت بدون آب خیلی سفت میشه بعد باهمون آب میکسش کردم نرم شد دادم بهش

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی