سلام دخترا چرا گهگاهی زیر شکمم سمت چپ تر میکشه

۲ پاسخ

اتفاقا منم سمت چپه بیشتر

من از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه داره رشد می‌کنه درد داری

سوال های مرتبط

مامان مامي فندوقی مامان مامي فندوقی ۵ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری