مامانا. امروز رفتم سنو قلب. قلب نی نیم🤗🥹

تصویر
۵ پاسخ

ای جان
ان شاالله به سلامتی بغلش کنید
برا من هم دعا کنید قلبش تشکیل بشه
۶ هفته رفتم هنوز تکمیل نشده بود
خیلی استرس دارم
تو رو خدا شما که مشهد هستید و به امام رضا نزدیک تر هستید دعا کنید قلبش تشکیل بشه
یه سقط داشتم
خیلی نگرانم

خداروشکر عزیزم

ای جااان بسلامتی

به سلامتیییی
کدوم سونوگرافی

ننه جان الهی سالم بغلش کنی

سوال های مرتبط

مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیانا 🫶♥ مامان دیانا 🫶♥ ۲ ماهگی