مامانا خوردن دنبه گوسفندی تو ۳ ماه اول ضرر داره؟

۳ پاسخ

ن چ ضرری اگ ب‌اندازه بخوری

نه فقط چربه اگر حالت بد نمیشه بخور

نه ولی زیاد نخور چربیش نگیرتت

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان پسرکم🩵🧸 مامان پسرکم🩵🧸 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ویکم بارداری