بچه ها اقدام دم صبح خوبه یا نه؟

۷ پاسخ

اره ولی اینکه همش صبح باشه نه مثلاً یبار صبح دفعه بدی ظهر دفعه بعدش شب و همینجور ساعت های مختلف
چون بهتر تاثیر می‌زاره

دم صبح هم بهترین زمانش ۴ صبح میشه

اره عالی

منم با شنیدن این حرف
الان اقدام کردم نمیدونم چه نتیجه ای بگیرم انشاالله که بگیره اگه خدا صلاح بدونه🫠❤

عاااالی

چون اسپرم تحرک بیشتری داره

عزیزم ما با چنتا خانم تو ایتا گروه زدیم برا بارداری
اگه دوست داشتی به ایدیم پیام بدین اد کنم
sicily1996

من دختر اولم و یه روز بعد پاکی ساعت ۶ صبح دارمش قبلا از اینکه همسرم بره سرکار

نه خیلی خوبه 😍

سوال های مرتبط

مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری