با بتای ۱.۱ منفی❤️‍🩹

۱۲ پاسخ

ان شاءالله دفعه بعد مثبت میشه و به ارزوت میرسی🤲🙏

بچها من ۱ بهمن تخمک گذاری بوده از اون موقع تاحالا همش زیر دلم سفت میشه تیر میکشه درد میگیره حتا کمرمم درد میاد گاهی و اینکه فشار ب جلومم میاد گاهی اینا علایم تخمک گذاریه یا بارداری

انشالا ک دل ههمون شاد میشه این ماه 🙏🏻

روز چند انتقال؟
خداروشکر کن که جنین داری من فقط دو تا داشتم اونم انتقال دادم روز هفتم هستم
ab خوبه کیفیتش
من لنفوسیت شدم

متاسفم عزیزم انشالله بزودی مامان میشی🥺❤️

عزیزم 🥺🥺 انشاالله دفعه بعد باز خوبه که تو جنبن داری

انشالله دفعه بعدی 🙏

🤕🥹🥹ای ناراحت شدم چه میشه کرد
ایشالا دفعه بعد بار اولت بود

خدا کریمه جنین داری باز ؟

عزیزم مشکلتون چی بود؟

وااای🥺🥲🥲💔

توروخدا؟😭😔

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته هشتم بارداری
مامان دونه کنجد مامان دونه کنجد هفته سی‌ام بارداری