۷ پاسخ

نشانه تنبلی پلکیستیکع

خوبه بهت توصيه ميكنم اگر نهايتا تا ي سال حامله نشدى مستقيم برو آى وى اف

اره بابا ، خوبه که

من ۵،۶ دهم ینی

نه خوبه نه بد با کمتر از اینم باردار شدن فقط مکمل مصرف کن و اصلاح سبک و پیاده روی هم بزار تو برنامه ات

بد نیست آره با این عدد میشه باردار شد

نه عزیزم من دیدم‌خیلیا با خیلی کمتر از ۱ باردار شدن
منم ۱.۷ هست ذخیرم

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری