کدوم شیرخشک برای نوزاد بهتره؟

۴ پاسخ

من گیگوز میدم
دو تا دکتر اطفال هم که بچه رو بردم تاییدش کردن

من پیش دوتا دکتر بردم گفتن اپتامیل حتی خود بیمارستانم اپتامیل گفت بده خودشونم از همین استفاده میکردن

از اپتامیل پرونترا زیاد تعریف میکنن
برای ماه اول دوم ببلاک بهتره سبکه وزن گیری هم بچه هم خوب میشه

من سوپرامیل میدادم براپسرم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷🎀✨️ مامان سلین🩷🎀✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۴ ماهگی