۷ پاسخ

کاکائو فقط
بقیش اصن نمیشه خورد

کاکائو قابل تحمل تره ب نسبت موز و وانیل .
توت فرنگی ک افتضاح

کاکاعو

فقط موزی

من تو بارداری طعم توت فرنگی خوردم خوب بود

فقط کاکاعو

اتفاقا من تنها طعمی که نتونستم کاکائویی بود
به نظرم وانیل از همش بهتره

سوال های مرتبط

مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۴ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۶ ماهگی
مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری