خانوما سایز ۰ باید بگیریم؟

۷ پاسخ

لباس یا پوشک ؟

بچم ریزه بود ۲۲۹۰ بود سایز صفر مای بی بی تا ۱۲ روزگی بستم لباس هم ترکیبی صفر و یک تنش میشه

من بچه اولم۳۶۰۰بود صفر استفاده می‌شد تنگ هم نبود براش

من یک گرفتم خیلی بزرگه برای بچه وزنشم بعد تولد۳کیلوبود

من که سایز صفر استفاده میکنم

مولفیکس سایز یک خوبه

بستگی ب وزن نی نی داره چون ممکنه براش کوچیک باشن

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۴ ماهگی