۹ پاسخ

اگه بتونه آرومش کنه خیلیم کمک بزرگی کرده.😑ناراحتی نداره

اصلا ما یه جمله ای همیشه داریم مامانم میگه بچه ای که آروم میشه یا باید دست به دستش کرد (دادش دست یه نفر دیگه )یا جابه جاش کرد (محیطش رو عوض کرد) البته اولای بعد زایمان آدم هورمون هاش بهم ریخته سریع سر هر چیز ناراحت میشه شاید کسی که می خواسته بچه رو از تو بگیره در اصل هدفش کمک به تو بوده

منم اولش حساس بودم الان انقد اذیت میشم میگم ببرینش فقط😄 بزن بی خیالی بابا

اگه بتونه بچه رو اروم کنه منم ی استراحتی میکنم

یعنی چی؟ خب چرا ناراحت میشید ؟من کسی پیشم باشه بچه گریه کنه میگم بردارش
منظورت اینه بگن تو بلد نیستی از بغلت بکشن یا ازت گرفتنی گریه کنه؟ اونجوری معلومه عصبی میشم

خوشحال میشم!ببره ارومش کنه بیاره دیگه!

عصبی میشم هی دنبالش راه میرم

نمیدم اصلا

عصبی 🫠
دلم میخاد هم خودمو هم اون طرف رو خفه کنم
حالا کی بچه رو ازتون گرفته ؟!....

سوال های مرتبط