کی گفته خیلیم خوبع
چون بعد یکسال غذا اصلیه شیر بیشتر ب خاطر آرامش و وابستگی بچه هاس جنبه سیر شدن نداره دیگه براشون
غذا الویت داره ولی شیر مادر یا شیر خشکم باید بدی
هوم؟کی گفته؟؟
از شیر گاو بهتره
چرت وپرت میگن
خوبه
ولی دیگه غذای اصلی حساب نمیشه
شنیدم ک تا دو سالگی یا شیرخشک یا شیر مادر
شیر دیگه ن
کی گفته دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.