سرکار رفتن تو ماه آخر چقدر سخته

۶ پاسخ

آها نه من رسمی ام

منم معلمم ولی دیگه دکتر بخاطر هموگلوبینم که خیلی پایین بود برام نوشت

خب استعلاجی بگیر من وارد ۸ که شدم رفتم استعلاجی

کارتون چیه مگ؟

عزیزم خیلی سخته چجوری میری من چن روزه تا دم در هم نمیتونم برم پسرمو سوار سرویسش کنم انشالله خدا کمکت کنه مراقب باش

وای چجوری میری؟ من تا اوایل ماه هشت رفتم بعدش دیگه نرفتم
نمیتونستم پشت میز بشینم، پشت فرمون هم میشستم دردم میمومد
سعی کن نری استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان سوگند❤️ مامان سوگند❤️ ۱ ماهگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی