چرا ماه اخر اینقدر سخته اخه😭😭😭

۶ پاسخ

بیشتر سختیش برا اینه ک آدم چشم انتظار ولی وانمود نمیکنه و چشم انتظاری کلا خیلیییی مرحله سخت و غیر قابل تحملی

اره حتی دیرم می گذره😫

اره واقعا من ماه آخر خیلی برام سخت بود

ای گفته اینقدر دردسر داره

بسم الله تازه از ماه هشتم بزور رد شدم با این مواجه شدم

من هنوز ماه هشتمم پر نشده و داغونم ولی بازم شکرخدا

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد