ماه آخر واقعا سخته 🤕

۱۳ پاسخ

کی تموم میشه 🥲

ارع خدای

من واژنم امونمو بریده استخون دردش
و انقباضه نمیدونم چیه خیلی زیاد شده

خیلیییییی

من که هنوز هشتم نشدم سختمه😭

هر روزی که میگذره هم سخت تر میشه، هم استرسش بیشتر میشه هم دردا😭

خیلیییییی
هرروز برام یه سال میگذرع 🙄
ولی فعلا خودمو با جمله دلم واسه اینروزا تنگ میشه گول میزنم

خیلییییی🥲
درد رحم کمر واژن پهلو شکم و و و و

موافقم🫡

واقعا🥲

درود😑

خیلی ها دارم از دست میرم😩😩😩

خیلی سخته من شکمم صفت میشه و کم تکون میخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی