ماه هشت چقدر سخته😓

تصویر
۲۱ پاسخ

لامصب نمیگذرههه🥴😣😣😣

نههه هشت پادشاهی کن نه بدتره

هشت ک هیچی نیست دقیقا زود میگذره ولی این ماه ۹ لامثب نمیره ک نمیره😫😫😫

۸ ک خوبه میگذره سریع
بیا ۹ بهت میگم چ خبره😂

ماه هشت واقعا آسونه ماه آخر دیگه جونی نمی‌مونه ازش لذت ببر🤭

کاش بیاد ۷ تموم بشه

وای چراانقدر میترسونید 😭😭😭

هشت ک عالیه هنو نه نرسیدی ببینی چ خبرع 😂😂😂😂

آخ گفتی 😖

کش شاوارت تنگ نیس راحتی ؟ من چرا اصن راحت نیستم با شلوار

دیررررر میگذره نابود شدم خداوکیلیییی

وای نترسون گلم من دوقلو ام شکمم اندازه شکم شماست ماه ششمم همش میگم وای چقدر کم مونده زودی تموم کنمش🥲

وااای که من تو ۷ گیر کردم لعنتی این ۷ تموم نمیشه چرااااااا

۹ سخت تره😂

کمر ندارم از بس درد میکنه

شلوارت اذیتت نمیکنه؟؟؟

۹بدتر کشاله های رونم داره میکشه

ماه ۸ داره منو میکشه 🤕

هییی ماه ۸ خوبه قدرشو بدون😂
بیا ماه ۹بیبین سختی چیه

کاش منم برسم به هشت 😆

منتظرم سری تموم بشه برم تو نه😶🫠

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد