۵ پاسخ

من ۶هفته تشکیل شد گفت نرماله ولی یکم یواشه چون تازه تشکیل شده

من طبق پریودی ۷هفته بودم سر دخترم ولی تو سونو زد ۶هفته تمام و ضربان قلبش ۹۶یا ۹۴بود
یه هفته بعدش رفتم شد۱۴۲

عزیزدلم زود رفتی گلم تازه تشکیل شده نگران نباشه اگه ۸ هفته میرفتی خیالت راحت بود و نگران نمیشدی الکی ولی زود رفتی من خودم دکترم گفت ۷ هفته برو چون بتام بالا بود گفت احتمال دوقلویی هستش ولی خودم میخام ۸ هفته برم ک نگران نباشم

برا من پایین بود شیاف پروژستون تجویز کرد درس شد

احتمالا تازه تشکیل شده ک عددش پایینه می‌ره بالا انشالله

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری