۲ پاسخ

برامن ۱۸۴ زده بیش ازحد طبیعی

من سونو قلب ۱۸۰ بود . سونو انتی شده بود ۱۶۸ ... چون خیلی استرس داشتم دکتر گفت ضربان قلب بچه بالا میره

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری