خانما حتما باید سرکلاژ بشم

تصویر
۸ پاسخ

سرکلاژ کنی خیالت راحت میشه دیگه همش استرس باز شدن دهانه رحم و تو هفته بالا نداری. اینجوری باید کلا استراحت مطلق باشی تا اخر که پایین تر نیاد. ولی با سرکلاژ بعد ی مدت کاراتو میکنی

من ۱۶ هفته ۲۵ شده بود.اورژانسی سرکلاژ کردم
سرکلاژکنی خیالت جمع تره

دکتر من می‌گفت زیر ۳۰ بهتره سرکلاژ بشه

اتفاقا بری راحت تری

باتوجه به هفتتون بله

خیلی پایینه بهتره که بشی تا میتونی دراز بکش پاهاتو بده بالا

بشی خیالت راحت تره

چت جی پی تی میگه پایین تر از 25 نباید باشه.. شاید دکتر بهت دارو و شیاف بده به جای سرکلاژ

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری