۷ پاسخ

منکه از ترس قبل از اینکه سونو هم برم شیرموزخرما میخوردم رفتم سونو بچه خداروشکر خیلی خوب وزن داشت اما دکتر گف خودتم وزن گرفتی

من همه چی میخورم ازاول ولی همین مشکلودارم دیگه میخوام هرروزبستنی ودلسترم بخورم چون قدم پایینه

چی روزی چند تا؟
تخم مرغ ک روزانه اس ۲.۳ تا
بادوم دیگه کم تر از هفتا نخور
خرما و موزم خوبه

تخم مرغ پروتئین

بستنی توت فرنگی مکمل هات
لیدی میل با شیر ماجان مخصوص مادران باردار
گوشت قرمز کبابی بستنی حبوبات حلیم مغزیجات خصوصا بادام درختی

با مشورت پزشکت پودر لیدی میل
مغزیجات هم بخور خیلی خوبه

سلام
آبگوشت مرغ یا گوشت
سمنو
بستنی
تخم مرغ
سیب زمینی
لیدی میل(البته اگه قندت خوبه)

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان سهیل وتودلی مامان سهیل وتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری